Jag försöker le men det finns ingen mening kvar..

shululu.
somnade i sängen förut vid typ halv nio kanske? och vaknade för en liten stund sen.. snacka om trött asså.
ska plugga lite kemi + matte . har ju somsagt 2 timmars matteprov i morgon, och sen kemiläxa bara  .
efter skolan i morgon blir det emma&sis. :) fååågelfors . <3
kommer hem nångång på kvällen tror ja .
fast kanske bloggar hos linnea .


lyckan försvinner längre och längre bort, glider sakta ifrån mig .
när ska just jag få vara lycklig?
det ändå jag önskar är att få ha dig här hos mig och leva ett lyckligt liv som jag en gång gjorde..
men livet är bara ett meningslöst helvete..

nä nu blir det sängen om en stund .
pallar inte vara vaken längre .
natti / natha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0