soooorry..

sorry för att jag inte har bloggat, men har inte haft lust, tid & glömt..
är iaf hos pappa i oskarshamn i helgen, och vi har haft lite kalas för bror idag.
ska försöka få pappa att köra mig till maxi nu, om jag lyckas? ;o
men jag måste verkligen ha foundation , min är typ slut ;s
imon ska jag iaf va med felicia, typ hundra år sen känns det som..
så imon blir det att nörda shrek på xbox med henne (a)
åker hem imon med.
en vecka kvar i skolan, sen sportlov. blir nässjö med emma då, awzume.
men jag ska inte skriva mer nu.
puss.
/becca.

82år idag hade du blivit, så grattis!
önskar att du levde nu, du hade kunnat trösta mig..
jag saknar dig.....
hoppas du haft/har en bra födelsedag där du är nu.
jag älskar dig världens bästa gammelmorfar, Roland Johansson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0