ut om en stund .

sholulu natha här ;)
har knappt inte gjort något idag ;s legat på soffan, vilat, fick i mig typ två " skivor " ( elr vafan man säger ) pizza.
sen har jag bara legat där..inte så kul,menmen. gör allt för och bli frisk :)
funderar starkt på att gå ut en sväng.. är så otroligt varmt här inne, och då mår jag bara sämre ;) så ah..
och jag saknar mina cheeyer mest..inte varit med någon av dom på sjukt länge. men ingen av dom har ju tid.. tydligen.
men becca ? har bestämt att vi ska göra något i veckan, innan jag drar till stockholm med skolan på torsdag. aki ? :) <3
nejmen nu ska jag tvinga syyyster att följa med ut (a) heheh.
bloggar senare.

pussen .

jag & beccababy. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0